Autenticitatea feminina cucereste prin noua campanie MODIVO

de Alina Gavrila
2 minute (timp citire)

Cea mai recenta campanie MODIVO prezinta vietile unor femei ce inspira actiuni extraordinare prin puterea si determinarea lor.

Aceasta are la baza 4 filme documentare, cu 4 protagoniste din 4 tari diferite. Fiecare dintre ele cu o istorie si perspectiva diferita a lumii.

Ola Szol, directorul de marketing si e-commerce al MODIVO, este responsabila pentru conceptul documentarelor

Campania prezinta modalitatea in care protagonistele isi ating obiectivele, reflectand asupra aspiratiilor si atitudinilor acestora. Protagonistele sunt femei din Polonia, Republica Ceha, Bulgaria si Romania. Ele sunt antreprenoare, activiste si feministe. Acestea ne inspira, ne motiveaza si ne invita in lumea lor (ne)obisnuita.

Printre protagoniste s-au numarat Kasia si Zosia Pilitowska, mama si fiica, antreprenoare, activiste si autoare de carti culinare

Barul lor, Ranny ptaszek (Pasarea de dimineata), este unul dintre localurile preferate ale locuitorilor din Cracovia. Acestia descriu locul ca fiind plin de energie, atitudine pozitiva si amabilitate. Iva Guminshka, antreprenoare si feminista din Bulgaria. Aceasta este fondatoare si CEO al Humans of the Loop. Rolul companiei este de a oferi servicii de formare a modelelor si de validare de machine learning. In plus, aceasta se concentreaza pe colectarea datelor necesare pentru a crea un model de inteligenta artificiala fara prejudecati.

Klara Pokorna, coach, instructor de yoga

Pasionata de calatorii si de moda, coordoneaza de mult timp grupul YogaGangFam. Aici este locul unde aceasta cauta le inspire pe participante sa fie cea mai buna versiune a lor si sa isi atinga obiectivele.

Alina Dumitriu este autoare, public speaker si activista

De mai multi ani este o sustinatoare activa a persoanele defavorizate. Si-a dedicat intreaga viata profesionala lucrand in organizatii neguvernamentale. De asemenea, organizeaza evenimente ce sprijina comunitatile marginalizate.

Omul este o sursa de inspiratie continua pentru MODIVO. Brandul isi elaboreaza astfel o misiune de a incuraja exprimarea de sine prin intermediul modei si de a crea propria realitate in conformitate cu propriile reguli. Acesta este motivul pentru care multibrandul a invitat in campanie femei ce emana forta, autenticitate si tenacitate.

MODIVO dovedeste inca odata ca moda este o parte importanta a vietii pentru atingerea obiectivelor. www.modivo.ro

Lasa un comentariu